Viktklubb

Nu har jag precis stått emot kladdkaka med liksom lite hårdare chokladtäcke och vispgrädde, äppelkaka och en hel skål med smågodis....Bra där Tackan!!!

Jag har också bestämt mig för att till att börja med dennna vecka fylla i allt supernoga i viktklubb, tänker att jag halkat lite av spåret och då brukar det va bra att skriva upp allt väldigt noga ett tag. Då får jag koll på allt det där onödiga och också hur mycket det faktiskt är i den där extra sleven pasta.
Blev lite inspirerad av en vän i Norr ;-)

Stratade om viktklubbsprogrammet också och skrev in nya belöningar. 5 kg på 5 veckor och belöning för varje kilo ner :-)

Jag känner verkligen att jag är på gång nu, att jag tänker rätt. Jag har inga sjuka förväntingar men vill göra en bra vecka och sen en till och en till och sen är det en vana :-)

Svåra tillfällen denna vecka är
Stå emot bjudgodis på jobbet varje dag
I morgon då vi har rostbröd fika med ost på jobbet
Fredag- 40 årskalas med smörgåstårta
Lördag- bara att det är lördag liksom


Kommentarer
Postat av: trettiokg - följ min kamp mot drömvikten

Bra att du står emot! :)

2012-05-21 @ 22:45:26
URL: http://trettiokg.blogg.se/
Postat av: Annika

Bra gjort! Duktiga Du!

2012-05-22 @ 22:45:57
URL: http://snartfyrtioochkomigang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0