Tisdag

Ja inte kunde jag låta bli att väga mig igår 101,5 kg landade jag på!

Det känns som om jag stampat omkring runt hundringen i ett år nu men skam den som ger sig...nu siktar jag mot tvåsiffrigt.

Matdagen igår var sådär med tanke på att jag var på utbildning och det bjöds på gomacka på morgonen och eftermiddagsfika i form av en rejäl bit morotskaka samt lunch ute. Men jag gick snabb promenad på ca 1,5 km i alla fall :-)

Idag är jag peppad, det blir kessela till frukost, shake till lunch och sen till middag funderar jag på lax?

Jag har fått så mycket kommentarer som jag inte svarat på, och jag har inte kommenterat i era bloggar men jag läser er varje dag.

Jag får fortfarande ett leende på läpparna när jag tänker på Nimbus. Och nej jag ska nog inte börja rida det här året, har inte pengarna men någon gång ska jag allt börja en vuxenkurs i ridning :-)



Ska försöka fokusera lite mer på det positiva och det jag gör bra istället för det jag misslyckas med. Jag har ju tex inte rökt ett enda bloss sen jag slutade :-)









Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bra att du inte rökt! Då får du även bättre kondis o så snart det börjar bli ljusare o varmare kommer vi få mer ork o energi. För att inte tala om hur bra vi kommer må när vi blir lättare o lättare! Promenaderna kommer gå som en dans o snart ska vi ut o fira vår fina viktminskning tillsammans med Veronica. Glöm inte boka in oss på nått kul pass o beställa bord på nån rolig, fin, mysigt o god restaurang. :-) Puss

2012-01-10 @ 15:06:57
Postat av: Sara

Bra jobbat med rökningen! Och jag håller verkligen med ovanstående författare. Snart kommer ljuset och med det vår energi ^^

2012-01-10 @ 17:48:44
URL: http://andassolsken.blogg.se/
Postat av: Tomtan

Bravo!!!! Kommunen fixade en slutasnusa-kurs åt mig med plåster och hela midevitten.... Och de gick hur bra som helst och kg bara plussadees på! Så efter 8 månader valde jag att börja snusa igen... Men nån gång i framtiden så ska jag sluta!!!! Men först ska jag ner en massa kg och stanna där!

Postat av: linda

visst är det segt när det står till, men bra kämpat!!

2012-01-11 @ 22:13:14
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0