Nystart

Vet inte om man ska skratta eller gråta..1,9 kg plus från förra veckan så 101,5 härliga jävla skitkilon. Och jo visst jag åt semla och jag åt lite choklad på lördagen men jag åt fan inte 1,9 kg choklad...blir så trött.

Pratade med min "tjock"kompis igår som faktiskt är riktigt smal nu fast jag tror inte hon ser det riktigt själv. Vi har väl bantat ihop i snart 20 år nu, gått lite upp lite ner och stått stil. Ja i alla fall hon är en av de bästa och idag kör vi nystart, ha ha igen!! Men den här gången ohhh jag vet hur det låter och jag vet att jag troligen kommer att skriva det snart igen men jag menar det nu just nu är det nystart!

12 kg ska bort på 10 v max

Hur jag gör det ...det blir att börja dejta naturdiet igen.


Helgen har i övrigt varit riktigt bra, vår panna låter numera som en spinnande katt efter att fläkten plockats bort och rengjorts...så lite har det inte låtit på 2 år. Fantastiskt, känns lite som att vinna på lotto.

Lammet har åkt pulka, gått på pottan så klart ;-), ätit älgstek och fått ett aldeles underbart litet set med bord och stol. Idag ska hon och Baggen till BVC för kontroll och vaccinering...det gör lite ont i mitt fårhjärta att hon skall stickas och så är jag inte där. Men jag vet att de klarar det galant :-)


 


Kommentarer
Postat av: Jannica

Vilken otur du gått upp :( Ta inte detta på fel sätt, naturdiet är de värsta du kan göra, det leder till jojobantning, antagligen därför du går upp och ner hela tiden. Kroppen står aldrig still om du äter sådant. Vill du leva på pulver hela livet? Mitt tips är att skippa godis och äta endast på helgen, endast pasta/potatis/ris på lucnhen och mindre kolhydrater på kvällen. Jag tror du kommer tappa mycket mer då och STANNA där. Men självklart är det ditt val, men ja alla dessa shakes leder endast till jojobantning.

2012-01-23 @ 08:59:30
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Selma

Man tycker ju att det liksom inte borde kunna bli mer viktuppgång än man faktiskt har tryckt i sig.

2012-01-23 @ 10:07:27
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Veronica

Japp men nu kör vi. O du smal är jag när jag kan köpa kläder på Gina... Bra måndag för mej idag. Men mindre bra vägdag 1,3 plus idag. :-(

2012-01-23 @ 21:47:32
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0