Vägdag


Så här ser jag ungefär ut på vågen






Målbilden
Min målkalorinivå: 1457 kcal
Startvikt 109,7
Min vikt: 105,1 kg
Mitt BMI: 34,7
Tappat denna vecka: 1,2 kg
Tappat totalt: 4,6 kg
Mitt mål 1: 99 kg
Mitt mål 2: 85 kg

Måldatum1: 24 december
Måldatum 2: 1 april



Nya mål och visioner för v 44!
  • Komma ut och gå 2 gånger.
  • Att bara äta fredagsgott på just fredag eller lördag.
  • Att göra situps vid två tillfällen.
  • Att stå emot fika på jobbet.
  • Att inte röka!
Hur gick förra veckans mål??

Jag har varit ute och gått tre gånger :-) Åt choklad på fredagen och chips på lördagen så där missade jag lite men jag åt dem ju som middag ;-) Situps ...slängde mig ner på golvet häromdagen och gjorde ett försök...20 stycken  det kändes lite konstigt. Liksom stack lite, drog lite i ärret men jag ska nog göra några fler nästa vecka.
Rökningen har gått värre än vanligt, konstigt men ja nu är det snart slut på det. Blev inte ledsen känner mig nöjd med 1,2 kg vilket jag tycker är mer normal viktminskning per vecka, men det är klart man hoppas precis inna man kliver upp på vågen att det ska va över 3 kg varje veckan :-)
Vecka 43 Mål och visioner
  • Mål att komma ut och gå 2 gånger.
  • Att bara äta fredagsgott på just fredag eller lördag.
  • Att göra situps vid ett tillfälle.
  • Att inte bli ledsen när vågen inte är lika snäll nästa vecka, utan känna mig nöjd bara det inte är plus.
  • Att inte röka!


Kommentarer
Postat av: Hanna

BRA JOBBAT VÄNNEN!

Jag gick oxå med i viktklubb förra måndagen så vägde mig oxå denna morgon. Jag hade dock bara typ 300 gram som nedgång med känner mig nöjd ändå. Skönt att se att man rört på sig och nästan följt rätt kalorimängd =). Nu fortsätter vi och kämpar vidare!



2011-10-31 @ 07:25:37
Postat av: Tackan

Bra! Hanna ett minus är alltid ett minus :-) Ny vecka, nya friska tag :-)

2011-10-31 @ 07:38:50
URL: http://farhuset.blogg.se/far
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Bra jobbat!!!!!

2011-10-31 @ 08:13:26
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: C

Bra jobbat! Jätteduktigt! :)

2011-10-31 @ 10:46:01
URL: http://imgoingthin.webblogg.se/
Postat av: Veronica

Grattis! Det är ju jättebra! Jag åker som sagt tillbaka strax men kommer tillbaka onsdag nästa vecka! Kanske vi kan få till att ses då?! Kram!

2011-10-31 @ 11:02:36
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Veronica

Heja dej!!

2011-10-31 @ 22:13:40
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0