Vägdag

 

Väldigt missnöjd denna vecka

Målbilden
Min målkalorinivå: 1457 kcal
Startvikt 109,7
Min vikt: 102
Mitt BMI: 33,7
Tappat denna vecka +1,5 kg
Tappat totalt: 7,7kg
Mitt mål 1: 99 kg
Mitt mål 2: 85 kg

Måldatum1: 24 december    Kg Kvar: 3
Måldatum 2: 1 april              Kg Kvar: 17


Nya mål och visioner för v 49!

  • Att inte röka!
  • Fylla i viktklubb exakt varje dag tom steksmöret och mjölken i kaffet.

 

Hur gick förra veckans mål??

Jag har varit ute och gått 2 gånger,och jag har inte rökt det är väl det ena som gick rätt förra veckan.

Vecka 47 Mål och visioner

  • Komma ut och gå 2 gånger.
  • Klara Josefins utmaning
  • Att bara äta fredagsgott på just fredag .
  • Att stå emot fika på jobbet och ta en knäcke per dag!
  • Att inte röka!
  • Fylla i viktklubb exakt varje dag tom steksmöret och mjölken i kaffet.

 

 

HUR HAR DET GÅTT FÖR ER??


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är bara att lära sig av veckan som gått o komma igen den här veckan! Jag tycker du är jätteduktig som inte röker! Det ska du vara grymt nöjd med! O vikten tar du revansch på nästa vägning!! Kram!

2011-11-28 @ 08:27:26
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Jannica

Va inte missnöjd, de tar du igen nästa vecka :)

2011-11-28 @ 14:58:44
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: jadå, har precis lagt upp veckans utmaning! <3

2011-11-28 @ 23:20:12
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0