Vägdag

Morgonens feedback från viktklubb!!!!
Din vikt fortsätter att öka och så här via datorn kan vi ju inte säga om det beror på ökad muskelmassa eller något annat? Vi tittar inte heller i detalj på hur mycket du har gått upp, men var noga med att följa den kalorinivå som vi rekommenderar dig så att kroppen inte förändras åt fel håll.

Ja man kan väl säga att det går skit men tror det eller ej idag känner jag mig pepp att ta tag i det igen.

Jag har nu gått upp 2,7 kg tror jag det blir de senaste två veckorna. Det är 4,2 kg kvar till mitt julaftonsmål!!! Det känns inte helt rimligt ska klura lite på en ny målbild tror jag.




Målbilden
Min målkalorinivå: 1457 kcal
Startvikt 109,7
Min vikt: 103,2
Mitt BMI: 34,1
Tappat denna vecka +1,2 kg
Tappat totalt:6,5kg
Mitt mål 1: 99 kg
Mitt mål 2: 85 kg

Måldatum1: 24 december    Kg Kvar: 4,2
Måldatum 2: 1 april              Kg Kvar: 18,2


Nya mål och visioner för v 50! Kommer i ett annat inlägg jag måste tänka övr det hela lite!

 

Hur gick förra veckans mål??

Jag har inte rökt


  • Att inte röka!
  • Fylla i viktklubb exakt varje dag tom steksmöret och mjölken i kaffet.

 


 

HUR HAR DET GÅTT FÖR ER??


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad skönt att du är pepp trots ett plus. Jag tror på dig och det kommer säkert gå lysande! :)



Det har faktiskt gått väldigt bra för mig. 76.5 kg förra invägningen 75.5 igår och 74.9 imorse. Minus 1.6 på en vecka är jag mer än nöjd med! :)

2011-12-05 @ 08:46:58
URL: http://motformen.blogg.se/
Postat av: Jannica

När jag satte upp mål så brukade de skita sig, bättre försöka tänka att helst vill jag ha gått ner det då, men de gör inget om det tar en månad eller två. Det tar tid att gå upp i vikt, så det tar tid att gå ner i vikt. Rom byggdes inte på en dag :) Pepp pepp pepp!!

2011-12-05 @ 11:27:33
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0