Vägdag



Den sista det här året

Målbilden
Min målkalorinivå: 1457 kcal
Startvikt 109,7
Min vikt: 101,3
Mitt BMI: 33,1
Tappat denna vecka +1kg
Tappat totalt 8,4kg
Mitt mål 1: 99 kg
Mitt mål 2: 85 kg

Måldatum1: 24 december    Kg Kvar: 2,3
Måldatum 2: 1 april              Kg Kvar: 16,3

 

Som sagt var jag och hälsade på mitt mål på julafton men nu visar vågen resultatet av julens frossande. men nu Är jag på banan igen. Motivationen är på topp nu blir det shakes en till två gånger om dagen och nyttig mat och nyttiga mellanmål. Promenader när jag orkar hinner och vill och så ska jag fylla i viktklubb ordentligt för att komma på banan igen. Det finns inga ursäkter nu, har ett svårt hinder i veckan och det är övernattning hos pappa som lagar den godaste av godaste maten men jag får knalla mycket.

 

Mina delmål och belöningar

2 januari mål att väga 99 kg
5 mars mål att väga 90 kg
14 maj mål att väga 85 kg

Och så till belöningarna

99 kg = nya jeans
95 kg = nya underkläder
90 kg = En spadag ( alltså en dag på badet aldeles själv, basta, simma och sola)
85 kg= nya sommarkläder :-)

 

Hur går det för er andra ?


Kommentarer
Postat av: M

Härligt att du är på G igen. Jobbade idag och kände hur skönt det var att vara ifrån kylskåpet ett tag. Enklare att vara ordentlig på jobbet.

Ser att du ska ta bort 15 kg också innan sommaren. Då hänger jag med i din takt!

Heja oss!

2011-12-27 @ 16:06:33
URL: http://metasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0