Badkläder

Alltså jösses vilken dålig kroppsuppfattning jag har, nästintill skrattretande. Eller kanske härligt eller jag vet inte.
Vad jag vet är att jag väl vid vattnet inte bryr mig för fem öre har fullt upp med att hålls koll på kidsen. 
Men senaste 5-6 åren har jag haft baddräkt och trivts i det. Nu var jag dock lite sugen på en bikini!!!!! Varför blir man sugen på att köpa sig en bikini?? För att få lite färg på magen !?!

Alltså jag klev in i provsutten med 8 olika bikini, herregud säger jag bara. Min rygg har liksom en mjuk vaddering där även rätt storlek sjunker in och gör att det inte ser kul ut. Mina bröst är liksom stora, tydligen g kupa minst då f kupa mer va som bröstvårte döljare.

Jag kom inte ens till bikinibyxor. Jag va liksom inte ledsen utan mer insiktsfull.  Jag är inte bekväm i en mindre bikini. Är mer bekväm naken men det blir så pinsamt för ungarna.

Väl hemma klickade jag mig in på bonprix och vips hade jag beställt 4 tankinis och två baddräkter.... Så skönt med baddräkt på ett sätt samtidigt lite blött på magen typ 😂😂.

Jag har en baddräkt som duger men den börjar bli välan slapp i resåren i rumpdelrn, fladdrar nästintill. Återkommer när leveransen dimper ner 😃🏖.

Och nja går inget vidare med nyttigheter men snart så ska det nog bli ordning påt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0