2018

123,5 kg startar jag på detta år. Vågen är inte ok men ställer mig tre gånger och kör ngn sorts medelvärde.


Känner mig fortfarande pepp men vet att veckan som kommer blir tuff. Får besök två dygn, kommer då äta ost och kex en kväll och en dag äter vi på Leos lekland=hamburgare . Annars ska jag anstränga mig till det yttersta.


Fick samtal från pappa sent igår kväll, de kommer inte kunna rädda hans ben utan amputerar inom kort vid knät. Han är ledsen och vi med såklart. Livet kommer förändras mer än han tagit in ännu. Vi var där en stund idag han är riktigt dålig och det var ett tungt besök. Barnens raka frågor underlättade dock för oss alla att prata om det svåra. 


Tänkte skriva en årskrönika, bläddrade tillbaka i bloggen och insåg att planerna för 2018 är lite samma som som för 2017. Hälsosammare !!


Årets före kort är ruskigt lika förra årets😱
(null)

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0