Nervös

I morgon ska jag till jobbet efter att ha varit sjuk i nästan 2 veckor. Det första jag ska göra är att maila min chef. Mailet är genomläst och justerat ca 100 gånger. Inser att jag inte vet alls hur reaktionen kommer bli...återstår att se.

Men det här med sjukdom eller med halsen. Dag 9 på antibiotika idag och igår började jag känna lite svagt i halsen igen, smärta alltså. Idag på morgonen riktigt rivigt men börjar släppa efter lite kaffe, känns så jobbigt. Alltså får jag en vända till vet jag inte vad jag gör. 

Tog mig äntligen iväg till pappa igår, han tar sig nu själv mellan rullstol och säng åt båda hållen, vilken lättnad. Men jäklar va han kämpar! Jag börjar ana att jag fått lite kämparanda av honom. Han ville oxå att vi skulle köpa med polly, chips, läsk , cigg och bananer....min diabetespappa 😬😂

Idag måste vårkläder uppdaterad/sorteras/inhandlas känner mig sååååå pepp. Sen är det köruppvisning i kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0