Sömnlös

Vet inte riktigt hur det började men är i en negativ sömnspiral just nu. Somnar till när jag lägger barn, yrvaken i soffan och glor sömnigt på någon serie, lägger mig i sängen och vaken vaken galen. Somnar efter någon timme eller två för att ganska omgående bli väkt av någon som vill ha vatten, trasan, en kram eller som bara väcker mig för att själv omedelbart somna om. 3-4 eller är det 5 nätter nu har ungarna väkt mig utöver min egen dåliga sömn..

Hur mår jag då? Ja inte vet jag. Dagarna går, får inget gjort och har samtidigt fullt upp. Känner mig distanserad från jobbet, jobbar 7:45-11:22 och missar mycket som liksom sker i korridorer och lunchrum.  Hinner dock reta upp mig fruktansvärt på vissa beteenden. 

Nu sova 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0