Bra

Jag mår bra. Känner lite som om allt eller mycket i alla fall har fallit på plats. 
Jag kommer jobba 75 nästa vecka sen går jag upp i 90% som är min ordinarie tid.
Självklart kommer jag hålla tempot nere och vara klok i hur jag lägger upp mina dagar men känner mig så redo.

Även om jag inte får detta jobb jag sökt så är jag liksom lugn i själen i att ha tagit beslutet att byta arbetsplats. Finns många skäl såklart men det största är att jag inte vill bo och jobba på samma ställe, det funkar inte för mig.

Jag har inte bråttom och kommer inte söka vad som helst men jag kommer hålla ögonen öppna för spännande utmaningar.

Känner mig också på banan när det gäller kroppen, sakta men säkert ska jag äta bättre inga förbud och röra mig mer. 

2018 här kommer jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0