Ett minus

Igår var minuset stort och glänsande idag litet och jag känner mig så tacksam. -0,2 kg Lördagsvikt är det som gäller. Med  tanke på att veckan inneburit att äta ute vid tre tillfällen varav buffé en gång så tycker jag det gått bra. Gårdagen blev en oplanerad ätdag. Chips, dip och godis. 

Satt huttrande på altanen med maken och vände och vred på livet, 3 glas rött blev det och det känns idag. Överskred med typ 1000 kcal igår.

Har en arbetsrelaterad situation som påverkar mig mycket just nu. Blir oerhört illa berörd och tänker inte ge mig. 

När det gäller nytt jobb eller inget så har jag fortfarande inte blivit erbjuden ngn tjänst, i slutet av nästa v har jag förstått att de ska vara klara med alla intervjuer.

Jag pendlar och velar väger för och emot. Väntar på magkänslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0