-2 kg

Deanna v slutade på minus 2kg. Så skönt.

Kan nästan inte tro att det är sant hur bra det flyter på 8,9 kg på 3 veckor. Jag har bara ett mål denna gång och det är att varje dag slaviskt fylla i Viktklubb . 

Ingen hets och faktiskt inte ens några tankar på x antal kg innan midsommar eller liknande som jag alltid brukar ha.

Bara fylla i varje dag och inget är förbjudet.

Drack rosé igår och det var gott, har aldrig gillat det förut men igår var det gott. Matteus tror jag det hette, flaskan var fin det var därför jag valde det.

Igår var det 28 grader varmt!!!! Barnen badade i sjön efter dagis. Jag doppade fötterna.

I natt har det varit kruppnatt med Elric. Antagligen ngn förkylning på gång.

I eftermiddag ska jag iväg på roligheter med jobbet. Ja jag blir kvar på mitt nuvarande och det känns bra. Finns en hel del att jobba på från ledningens håll men inget som inte går att förbättra.
Blev erbjuden tjänsten men med en lön på 4200kr mindre än nu. Hade de gett samma hade jag ändå valt att stanna av olika skäl 😃


Kommentarer
Postat av: alexandra

sjukt bra 2 kg......de går ju rakt fart ner :) duktig du är

2017-05-21 @ 19:51:51
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Anonym

Oj vilka fina siffror! Låter som om du har ett sunt sätt nu, lycka till med fortsättningen! Jag hejar på dig!!!
TLundin

2017-05-21 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0