Nervös

Lite nervös för vågen i morgon , intalar mig att jag ska vara nöjd med 1kg ner men oj va besviken jag kommer bli om det inte är nära de 4 i morse.

Druckit två glas gott rödvin till en helt otroligt god entrecote med sallad och bea, allt rymdes i budgeten . Tog 5 godisar oxå inget dåligt samvete men rätt onödigt .


Kollade med min nuvarande chef om hon var ok med att jag lämnade henne som referens. Hon blev ledsen och vill inte att jag slutar, blev lite velig. Hon sa oxå att hon skulle ge mig goda referenser.  Lönesamtal på måndag och intervju torsdag. Vet inte hur jag ska tänka med lön? Hur viktigt är det? Vad är min privata sfär värd? 

Så svårt att veta vad som är rätt och vad som är bäst! Försöker göra plus och minus listor men det är svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0