Arg

Jag är så jävla arg och ledsen och förbannad och frustrerad!
Jobbat hemma delvis idag, åkte iväg på ett möte och passade då på att lämna min cykel på verksta för att laga bakdäcket/ byta till nytt. Hämtade upp den på väg hem från mötet.
Hemma lyfter jag fram cykelkärran som stod längst in bakom allt. Ingen luft , hittar pump funkar ej, hittar pump 2 funkar ej pump tre då ja hjälpligt fick jag ihop det. På med vagnen. Och cykelstol var på plats, skulle fästa hjämarna i selen då hick selen av!!! Helt sprött av sol och vind. In i garaget skruva av stolen på med en annan stol. Skitbökigt, tog lång tid mycket svett och svordomar några buntband senare satt den rejält. Packa väska med lite frukt och vatten. Upp med lammets cykel i kärran. Ska hoppa upp på cykeln och ge mig i väg då är framdäcket platt !!!!! Ingen pumpjävel funka inte den jag slog sönder heller.

Så jävla arg och ledsen så jag tjuter. Lammet har önskat att vi ska cykla hem från dagis i ja över 1 år men det har inte varit läge förut.... Och så nu när jag anstränger mig som ett jävla djur för att få allt att funka och så bara skiter det sig.

Det var liksom droppen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0