Träna

Ja det var jag och två till!! Två mycket, nästan överdrivet vältränade män och jag. Det gick inte att gömma sig, jag kunde ju inte heller backa ur. 
De gjorde 9 stationer med olika övningar och visade mig hur jag skulle göra. Jag fick använda kettelbel, välta bildäck, slå på sandsäck, burpes, hopprep, stepbräda, två magövningar och utfall!!!! 2 varv 50 sekunder på varje sen vila och sista varvet 1 minut.
Jag gjorde inte allt fullt ut men jag gjorde på varje station och tog ut mig till max.
Jag hade mina mjukisbyxor och t-shirt och det kändes som om magen guppade tre gånger varje gång jag rörde mig. Svetten rann efter en minut och jag blev så jäkla röd, ha ha nästan åt det blåröda hållet.

Jag är stolt att jag gjorde det och i morgon är det dags igen. Jag längtar inte, jag letar ursäkter men jsg ska göra det.

Träna på lunchen passar ju perfekt bara man inte har möte efter. Framåt tre började jag återfå min normala ansiktsfärg.


Det känns ok på jobbet..., återkommer om det i ett eget inlägg kanske.

Men jag saknar mitt gamla , min lilla grupp, era suckar och skratt . Ni fattas mig.❤️

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sjukt imponerande! Jag har alltid velat vara en som tränar på lunchen, men aldrig kommit mig för liksom. Är du åter med i fetmakampen? ;) Skönt att ha någon man "känner" med sig igen!

Svar: ❤️
Tackan

2016-05-08 @ 21:51:28
URL: http://pcoslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0