Söndag

Ja så var det dagen före igen. Inte alls lika nervöst och jobbigt som förra söndagen, jag har ju ändå jobbat en vecka nu på nya jobbet😂😂.

Ikväll ska allas kläder läggas fram och kaffet laddas... Gör jag i och för sig varje dag. 

I morgon börjar jag mitt nya jobb och det innebär också att jag börjar träna 2 dagar i veckan😱. Det gör mig nervös. Jag vet inte upplägget helt men gemensam träning i en boxning/cirkelträning lokal i samband med lunch, sponsrat av arbetsgivaren. Jag är så otränad så jag blir rädd för mig själv, jag får puls av att gå upp för en trappa. Det kommer bli en stor utmaning både psykiskt och fysiskt men jag ska verkligen göra det.

Just det leta fram träningskläder skor och vattenflaska!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heja heja! kommer gå superbra och vilken förmån att kunna träna så på jobbet! Kommer gå strålande!

2016-05-02 @ 09:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0