Godis

Bara ett träningspass denna vecka, åt för mycket godis igår.
Inte lika säker på att måndag levererar minus. Sköter mig dock bra i veckorna.

Mycket jobb, det är roligt mestadels. Jag har ju bytt från stor kommun och stor organisation till liten kommun och liten organisation. Det är annorlunda och nytt. Mycket som jag inte riktigt förstår en hel del jag ifrågasätter, någon enstaka grej jag tänker måste ändras  men överlag en bra känsla.

Det finns en kollegial omtanke och närhet. Vi skrattar tillsammans och samarbetar på ett öppet sätt. Finns ju inte så mycket att välja på när man är 3 handläggare men det går bra. Det är en lugn och behaglig stämning och mitt kontor är fint, eller utsikten är fin i alla fall.

I övrigt är lammet vårt fokus just nu, hon  är så trött och ledsen på oss och på sina småsyskon. Aldrig får hon plats, tid. Hon har så fantastiskt duktigt berättat för oss hur hon tänker och känner. 

Idag är planen klippning och shopping och fika på fm enligt önskemål med mig och lammet. Sen ska vi ev på ngn marknad typ på em. Kvällen sover tussen borta och Ludde somnar tidigt så det blir fokus på lammet från oss båda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0