Lever

Vilken jäkla helvetessjuka, helt utslagen. Sån värk i kroppen och illamående och feber, till slut efter ett dygn kom spyan och då vände det.

Idag mår jag bra men känner mig lite svag.

Som tur är har baggen också tagit ledigt idag så hela familjen är hemma. Dagis är stängt för utbildning. Idag kommer ny soffa från Ikea , nya madrasser och allt virke til altanerna och staketet 😃👍🏽 

Sen har vi telefontid med läkare vid 8 gällande Luddes mage. Vi ska få svar på om det är komjölksprotein allergi. Annars blir det remiss vidare till barn. Den lille Herren bajsar mellan 5-10 gånger varje dag och har ofta ont i magen. 

Vikten är ja ett projekt att ta tag i. Har nu beställt största strl på hm och även på Lindex . Men finns ju större på ex ellos... Har jag gett upp kanske?!?! Nej det har jag inte men jag laddar om och det tar nog ett tag.

hittade den på instagram och lite sådär känns det ju faktiskt. Jag finns någonstans där inne i mig själv. Jag måste bokstavligt talat bara hitta rätt verktyg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har verktygen också i dig och du kommer kunna plocka fram dem. Tycker du är otrolig med 3 så småbarn, hus o jobb. Är helt säker på att Du fixat detta också! Heja heja kram

2016-06-13 @ 15:24:04
Postat av: Anonym

Kramar från mig också!
T.Lundin

2016-06-13 @ 22:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0