Förändring

Jag har sökt nytt jobb. Varit på intervju och det kändes bra. Det här jobbet skulle innebära så många fördelar för mig. Ca 5 mil mindre resväg varje dag, gratis parkering, bättre lön gissar jag och träning på arbtid!!! 
Alltså arbetsgivaren sponsrar med tid i samband med lunch två dagar i veckan, cirkelträning i en gamal brandstation typ lyfta däck 😃.

Jag var lite nervös innan intervjun mest för att ja jag vet inte riktigt men ja att jag inte skulle vilja ha tjänsten tror jag. Känner också lite klump i magen för nuvarande jobbet. Min lilla arbetsgrupp har blivit en härlig grupp, känner mig nära dem och det är det negativa med att ev byta jobb. 

De sa på intervjun igår att eftersom jag inte jobbat 1 år ännu så har jag bara 1 månads uppsägning... Detta kan med andra ord gå undan. Om jag nu får det. 

Innan intervjun gick jag förbi ett skyltfönster och såg ett hjärta med en text som fångade min blick. 

Kvinnan i kassan berättade att hon själv sätt detta hjärta och det gjorde att hon tog beslutet att öppna den butik hon nu hade. Berättade att jag skulle på intervju och lovade återkomma 😃

Kommentarer
Postat av: yelling timber

Hoppas du köpte det. =) Känns som en jättebra sak att bli påmind om. =)

2016-03-01 @ 21:10:27
URL: http://yellingtimber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0