Lösenordsskydda

Ibland vill jag skriva ett lösenordsskyddat inlägg då jag inte vet riktigt vilka som läser. Samtidigt vem skulle då få lösenordet? Kanske enklare bara att skriva utan att publicera?!

Jag brottas just nu med tankar på liv och död. Jag ska göra en mammografi. Det känns läskigt och skönt på samma gång men nej det är nog mest läskigt.

Mina närmaste vet inget, vill inte oroa i onödan. Det är säkert ingen fara, antagligen någon körtel som fått fnatt eller en fettknöl men ändå ville hon skicka en snabbremis .. hon sa akutremiss men snabb känns bättre. Inom en vecka antagligen och absolut innan jul.

Man ska inte tänka det värsta ändå är det de tankarna som far genom huvudet. Om jag dör kommer barnen inte att minnas mig . Får jag cancer i julklapp i år?


Kommentarer
Postat av: Anonym

💜💜💜
/153

Svar: ❤️❤️❤️
Tackan

2016-12-10 @ 22:30:04
Postat av: Nilla

Bra att du tar det på alvar och kollar upp. Håller tummarna att det inget är. Kram

Svar: ❤️
Tackan

2016-12-11 @ 10:46:21
Postat av: tesslundin

Säkert bara en svullen körtel eller fettknöl, men som sagt bra att kolla upp! I julklapp hoppas jag att du får beskedet att det är något helt ofarligt!
Kramar!

Svar: ❤️
Tackan

2016-12-11 @ 18:49:44
Postat av: Anonym

Är du okej?
/153

Svar: Jag är ok
Tackan

2016-12-27 @ 18:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0