Tankar

Hur snabbt kan man få ett jobb? 
Kan man säga upp sig från en fast tjänst utan att ha ngt annat när man har tre bArn två bilar och huslån?
Hur lång uppsägningstid har jag?

Har hittat en till tjänst att söka ...

Det som känns lite jobbigt är att jag känner mig lite desperat typ snart tar jag vilket jobb som helst.. Det jag menar är att förhandlingsläget kring lön blir lidande , jag tycker det är nog svårt som det är redan innan och vill verkligen hålla en viss nivå men känner ju att det är lätt att gå med på mindre om jag bara får jobbet 😱

Ungarna gråter! Jag har preppat Dem att idag är det premiär på deras älskade öppna förskola, i flera dagar. Men ja alltså jag hade kollat fel, det är en vecka kvar. Typiskt.

Jag måste ha en höstjacka ! Jag har kollat typ överallt men hittar inget, försökte beställa från cellbes igår men det gick inte, ska prova igen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0