Sten

Ibland gör man saker, stora som små, vilka får själen att kännas lite extra lätt. Jag har i och med att jag pratat med min nuvarande chef på FK som inte kommer att vara kvar som min chef om jag måste börja jobba där den 19 okt eftersom hon ska ta över ngt annat . Samtalet mynnade ut i att jag ska höra av mig till henne senast fredag nästa v och berätta hur det gått. Får jag inte ngt av de jobb jag sökt sa hon " då får vi snickra ihop någon bra lösning" hon önskade mig stort lycka till. 

Både igår vid samtalet med den kvinna jag hade som chef när jag jobbade och vid samtalet i dag så upplevde jag värme och stöd och förståelse för första gången sen jag började på FK för 3,5 år sedan. Ironiskt!


Så skönt material i toppen , Kappahl tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0