Vår

🔥🔥🔥🔥Valborg🔥🔥🔥🔥
Det blev inte riktigt som planerat. Städade = dammsög och torkade bort lite fläckar med våtservetter. Åkte och handlade och förberedde maten, la kött i marinad, rulla in halloumi i bacon, dela potatis och la i blöt, gjorde sallad, sås osv osv. Hällde upp ett glas rött tände grillen och ca fem min innan grannarna skulle komma ringde de, deras son kräktes😷

Tur att de inte hann komma men samtidigt lite snopet. Packade ihop en påse mat till dem och mamman kom och hämtade så vi satt liksom i varsitt hus och åt samma mat.

Jag packade även ner chipsen till dem👍 men godisskålen fick vara kvar 👎 osmart val, vi mumsade i oss den väldigt fort och delade på en chokladkaka.

Köpte även fläsksvålar 🐖🐷🐽 väldigt lchf !




Nya friska tag idag men det känns direkt när jag felar i kosten. Blir hungrigare och sötsuget kommer som ett brev på posten. Men bra val idag även om det blivit väl mycket mat.

Cyklat 15 min oxå 😀🚲

Jag är helt såld/ imponerad och tycker det är så kul med alla dessa bilder vänj er.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag gillar bilder :D jag har också blivit lite mer "bildig" i min blogg :D kör hårt, det går riktigt bra. Dippar har man ibland men imorgon är det på't igen , för min del också!

Svar: :-)
Tackan

2015-05-02 @ 19:23:57
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0