Trädgårdsterapi

Jag gräver upp buskar, två spadar gick av en hamnade rakt i mitt ansikte aj.

Jag släpar sten, gräver ny rabatt, planterar om och sågar ner träd. Rejält trädgårdsarbete är det bästa jag vet!! Kan knappt röra mig av träningsvärk .


Det började som en gräsig och stenig slänt ...
rönnen till vänster dog så i år satte jag en magnolia där i stället.
många många stenar senare, har plockat dem i trädgården skogen osv allt är natursten :-) älskar stenar. Täckduk och barkflis På stegen.


Vartefter ska gräsmattan framför vara just gräs och med som en stig tänker jag mig.

Nya rabatten tar form...

Kommentarer
Postat av: Therese

vad snyggt och fint det blev! Vilket jobb!

Svar: Tack ja lite slit blev det allt men det börjar ta form och bli vår tomt och trädgård nu 😃
Tackan

2015-05-13 @ 16:40:06
Postat av: Eleonor

Det blir jättefint! Smart att använda gamla telefonstolpar :)

Svar: Ja till trapp och sånt funkar det men man ska inte ha dem vid växter man ska äta då de utsöndrar ngn kemikalie tror jag.
Tackan

2015-05-13 @ 21:08:58
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0