Lchf💙

Stolt! Haft besök vilket brukar innebÀra socker! Har visserligen Àtit för mycket dÄ jag lagar sÄ ruskigt god mat men jag har hÄllt mig till lchf!!

Soltorkad tomat och feta fylld flĂ€skytterfilĂ© inlindad i bacon med sallad och bea, och lchf rabarberpaj med vispgrĂ€dde till dessert! Den pajen var som helt ljuvlig. NĂ€r de andra fick bullar och kakor till kaffet pĂ„ kvĂ€llen tog jag paj och grĂ€dde. Plus pĂ„ vĂ„gen i morse men nöjd i alla fall😄

Idag Ă€r mĂ„let att strikta till maten för att inte trilla dit pĂ„ sockersuget som jag Ă€ndĂ„ kĂ€nner av lite efter paj. Pajen innehöll sötningsmedel ok enligt visa men inte andra. BĂ€ttre Ă€n socker men mig triggar det. Jag kommer göra denna paj mĂ„nga gĂ„nger i sommar men med bĂ€r som inte krĂ€ver sötning. 🍰🍓🍑🍈

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0