Kamp

Bitter och tjurig och uppgiven. Ska det alltid vara en kamp!?! 

Är så trött på dessa upp och nedgångar. Är socialt inkompetent just nu, vill inte prata med någon, inte träffa någon . Jag saknar helt förmågan att bete mig som en vettig människa, jag är en katastrof.

Det går ut över dem jag älskar mest men de är väl också de som ska stå ut med mig när jag är som värst. 

Tog lite rött till maten igår torskrygg med bacon, blomkålsmos med färskost i och smörstekta sparris. Trötta ungar och läggning påbörjades med förhoppning om lite vuxentid. Jag snackar inte vilt sex, en weekend eller spadag utan jag såg fram emot kanske ngn timmes samtal över ett glas rött. 
Alla ungar totalstrejkade och två timmar senare när de väl sov tröck ja en chokladkaka och var sur .

Ge mig frisyr och färg tips...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0