Jag

Alltså nu har jag börjat skriva på en plan för viktminskning sådär en 20 gånger. Känner mig taggad lyfter telefon och vips känns det meningslöst och blasé !

Det har varit alldeles för många återfall/ bakslag senaste tiden de har alla haft olika skäl, en del inga alls kanske. Jag vet inte vad det hjälper att älta varför, ja kanske då för att identifiera problemet tidigare och kunna välja annorlunda nästa gång. Men !!! Jag tror att det är lite så här jag är, jag kommer oavsett taktik/ plan/ diet att skapa/ hamna i situationer där jag avviker från planen. 

Jag är glad att mitt beroende ändå är mat och socker framför allt !! Tänk om det var sprit eller annan drog, då vore jag körd för länge sedan. 

Det bästa är om dessa tillfällen är så få som möjligt och det är väl det jag får sträva emot. 

I morgon lär det va plus på vågen men vi får se.


Lammets dopträd blommar vackert och i början av juli kommer Ludde att döpas under det, eller brevid det är ju inte så stort ännu. Prästen kommer hem till oss och alla ungar kan röjja fritt i trädgården. Känns bra.

Standardfrukost nuförtiden 😀🐣🐔🐓🐓


Tussen filosoferar lite




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0