Ägg

Fått kallelse 😳 känns inget vidare och bra på samma gång. Kopparspiral skall in och jag hoppas det inte gör allt för ont.


Plockat min första sprängticka, ska va bra för det mesta. Torka, mala och brygga te. Extremt antiinflammatoriska egenskaper bland annat. 


Äggfasta

Dag1 :109kg
3 stekta med bregott
4 stekta med smör/bregott
4 och riven ost, äggröra

Dag2: 107,3kg😃
3 stekta med bregott och majonäs 
4 kokta med bregott
4 som en pannkaka med kanelsmör 1 msk fiberhusk.

Dag3: 106,5 kg😃
3 stekta med en skiva ost på varje och bregott.
4 kokta och majonäs 
3 stekta och 2 skivor halloumi , 1 msk bregott.

Dag4: 105,3 kg 😃
3 stekta ost
4stekta majonäs
1 stekt ost majonäs
4 äggröra ost bregott

Dag5: 105 kg (strikt lchf) + choklad 😜
3 stekta med halv förp bacon
5 skivor ost 5 skivor skinka
2 korvar och bregott ( köttmängd 97%)
Entrecote och vitlökssmör
50g mörk choklad 

Dag 6,7 strikt och sen dag 8 alltså på måndag tänker jag påbörja ytterligare en äggfasta. 

Antagligen kommer vikten gå upp ngt nu under helgen med strikt lchf men inte så mycket hoppas jag.

1 ynka kg till så har jag gått ner 20 kg sen 1 januari i år 😃

Försöker gå små promenader men får snabbt ont. Snart har jag tid hos sjukgymnast.

5/5 samtal gjorda :-)

Kommentarer
Postat av: Ettfettosfunderingar.blogg.se

Woopwoop så grym du är!! 😀

Svar: Tack
Tackan

2015-05-23 @ 07:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0