1 kvar

Ni vet den där känslan när man ska göra ngt jobbigt. Man skjuter på det, hittar undanflykter och letar andra alternativ. 
Jag har ett samtal att ringa, borde gjort det för länge sedan kanske två år sedan... Jo så jag har grunnat på det ett tag🙈.

När man gör stegen, tar reda på numret, lägger in det i mobilen, skriver stödord och laddar som bara den. Pirret i magen, lite obehagligt illamående, svettig. 

Igår  gjorde jag det. 😃

Då återstår endast 1 samtal och det ska jag genomföra idag.

Tredje dagen med äggfasta och jag mår bra gillar fortfarande 🍳 och vågen är såååå snäll. Mycket vätska såklart men blir ändå glad.


Jag ska köra mån-tors ägg och sen fred-sön strikt . 

Vill spara lite på siffrorna men kurvan 







Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor skillnad från dina tidigare bilder. Snyggt jobbat!

Svar: Tack
Tackan

2015-05-21 @ 19:19:36
URL: http://metasblogg.blogg.se
Postat av: Eleonor

Hur gick samtalet?

Håller med föregående talare!

Svar: Kanonbra 😃
Tackan

2015-05-22 @ 06:27:13
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0