Upp

Ont i magen, uppblåst, fisar som luktar skunk, ont i huvet och sen den där missnöjda känslan att man är sugen på ngt mer hela tiden. Så kan man sammanfatta de negativa upplevelserna av mitt återfall i sockergiftet.
Sen ett stort plus på vågen som bara fortsätter öka, hoppas det vänder snart.

Igår var en ok dag, skötte maten rätt bra, svårt dock då kyl och frys ekar tomt . Men idag står handling på schemat.

Och i morgon ska jag till läkaren angående ev sterilisering/ insättning av spiral. Känns läskigt och lite nervöst och spännande . Vet att ni är flera som undrar över sterilisering så jag ska återge infon så gott jag kan.

Har laddat ner appen lifesum, verkar bra. Det är bara det där att få till rutin på att fylla i allt. Jag tittar inte på kcal mer än som riktmärke att det inte ska gå helt åt fanders. Det intressanta är att hamna rätt i fett, protein och kolhydrater procentmässigt. Man kan köpa till en lchf variant men vi får se ska prova denna först. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0