Hjärtat



Fick åka till akuten igår, har haft mer ont och tätheten har ökat. Ringde vc och de bara du ska till akuten nu! Snacka om iskall klump i magen. Lämnade Tussen på dagis kl 13 och Lammet fick va kvar ( Tussen va hemma igår för snorig). Ludde till mamma och så kom baggen till akuten. 
Efter ca 4 timmar konstaterades inget fel på EKG och prover, läkaren tror ev en nerv som ligger i kläm eller skadad. Så skönt!!!
Ska ändå göra ansträngningsEkg men hon sa att hon trodde det skulle se bra ut.  😊

Jag har en nerv som är konstig/ smärtar i ryggen efter snittet med  tussen och det har blivit lite värre så det låter ju troligt att det är så. 
Igår trodde jag faktiskt jag fick hjärtinfarkt, läskigt. 

Man tänker till lite, vad som är viktigt på riktigt. 

Kommentarer
Postat av: Biggie

Men usch så otäckt :-( Tur det inte var något allvarligt

Svar: Ja verkligen, läskigt värre
Tackan

2015-03-31 @ 22:17:43
URL: http://biggieskamp.blogg.se/
Postat av: Jannica Enneby

Har oxå haft nerver i kläm så jag fick åka in, sjukt läskigt!

Svar: Va har de gjort mot det? Alltså har du behandlats på något sätt?
Tackan

2015-04-02 @ 12:27:06
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0