Godis

Jag har bestämt mig för att ha en ätardag idag. Jag ska äta smågodis och njuta av det.
Lördag morgon är det lchf igen och från och med måndag kör jag lite omstart. 

Strikta upp maten lite med hjälp av planering. Skriva matschema och hör och häpna nu ska tanten börja röra på sig också .

Baggen har bestämt sig för att sluta med lchf för en tid. Han har mått lite illa nästan varje dag, trots att han mått bra i magen inte ont och uppsvälld. Vi får se hur det blir. 

Jag är dock helt inne på lchf och känner att det är mitt sätt. Jag börjar dock bli mer och mer insatt och påläst och inser att det finns mängder av sätt att laborera med kosten. En del kör i kombi med 5:2, en del kör äggfasta, en del gör en fakir då och då. Sätten är många och jag kommer att hitta mitt. Grunden är dock lchf och för min del att inte krångla till det så mycket. 

Trädgården är härlig nu. Krattar, klipper träd och bär sten till min mur så fort jag kommer åt. Barnen älskar att vara ute. 



Kommentarer
Postat av: Jannica Enneby

Vs skönt att det är såpass varmt ute nu så man faktiskt kan njuta av luften oxå ;)

Svar: Ja det är hätligt
Tackan

2015-03-20 @ 14:34:40
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0