Fläskfilé

Poifiber? Vart köper jag? Är det bra?

Ge mig ert bästa pajskalsrecept (matpaj) är ni snälla. 


Jag har strukit ett streck över mitt sockeråterfall, jag vet varför det blev så och antagligen kommer det hända igen. Men inte lika ofta och i samma omfattning som tidigare. Jag är sockerberoende, allergisk mot socker eller kalla det vad du vill! Jag och socker är en ohållbar kombination. 

Jag tänker en vecka i taget och ingen mörk choklad och inga knäcke denna vecka för mig. Inte så mycket för innehållet i sig utan för sättet som jag äter det på. 

Har beställt ännu ett paket från bodystore med lite grejer. Spagetti på svarta bönor och tortillabröd. Haselnötssmör och lakritspulver och 10 pkt nudlar. 


Gjorde riktigt god middag igår.Fyllde fläskfilé med soltorkade tomater, fetaost och svartpeppar , lindade sedan in dem i rejält med bacon. Åt med ruccola, avokado och en vitlökssås på youghurt och vitlök och örtsalt. Så gott så jag glömde fota. 
Gjorde en till matlådor också.




Kommentarer
Postat av: alexandra

tro också jag måste ta bort mkt kolhydrater och äta mer protein.....ska köra på det ett tag :) du får dela med dig fler av dina goa rätter, äter dock inte så mkt fett mat :) fixar inte det. Men det ska tydligen vara bra mot pco:)

Svar: Ja det känns som att denna viktkamp är en resa för att hitta det unika som passar just ens egen kropp.
Tackan

2015-03-14 @ 12:48:00
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0