Buzz



Det var länge sedan nu och ibland tror man aldrig att man ska få Buzza något igen men så plötsligt händer det :-)


Dessa fantastiskt fina sport-bh ska jag och en vän få testa. Min kära vän som ska få en har precis nått sin målvikt och drastiskt förändrat sitt liv. En träningstoka är hon nu för tiden. Hon valde en lila och jag tog en turkos.


http://pierrerobert.se här kan ni läsa mer och göra en egen beställning om ni vill. 


Detta innebär ju också att jag verkligen måste få in lite träning kommande veckor :-)

Och ni vet väl vad det innebär att vara en Buzzador?! Jag får utifrån en profil jag fyller i erbjudande om att testa olika varor och tjänster som jag sedan ska utvärdera. Är ni inte redan anmälda gör det genast. Buzzador finns som smidig app nu med :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0