BBT

Blod, bröst och tårar. Ludde slutade amma nästan helt och började äta gröt, men sen kom tänderna. Han vägrade äta någonting förutom bröstet vilket gick bra tills igår! herrejösses vilken smärta när hans sylvassa små riskorn piercade min bröstvårta....blodet rann och mjölken rann.
 
Nu fick han lite i natt i alla fall men ska försöka låta bli helt i natt, tänker att det är helt stopp dagtid i alla fall. han tar inte flaskan så bra, suger bara lite och ger sig sen. Men snart har jag bröna tillbaka och det ska bli skönt. Det är så jobbigt att konstant ha bh och amningsinlägg, varmt och fuktigt.
 
Samtidigt så är det lite vemodigt, det är sista gången jag ammar någon.
 
Och så tårarna...ja inte är det lätt att få tänder inte..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nej 25/3 just kl 17:30 jobbar jag inte (slutar 15:30, senast hoppas jag!)
Stackars mini-E med tänder o allt, men skönt för dej när amningen är över sen, kan tänka mej att det inte är så skönt att bli biten i bröna...

2015-03-03 @ 11:06:38
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0