Avvikelse

Hmm har varit hos doktorn, gick sådär. Mitt EKG visar en avvikelse skall utredas ytterligare med ansträngningsEkg. Hoppas det går bra, lite läskigt faktiskt. 

Fick beröm för min viktminskning i år, 12 kg. Ja det är ju faktiskt bra!

Får försvara mitt val att äta LCHF hela tiden. Börjar bli lite tröttsamt faktiskt. Var jag också sån innan? En vän har hakat på spåret, roligt, vi har lite samma kroppstyp/ problem och det går bra för henne med.

Min vikt har gått upp sista v men det känns ok då jag vet vad det beror på. Känns skönt att våren är här. Ska göra klart några inneprojekt sen blir det promenader på schemat.






Kommentarer
Postat av: CG

Oj, hoppas verkligen att arbetsEKG ser bättre ut. Håller med om att just sådana tester är lite läskiga.... Håller tummarna att det går bra!

Försvarandet av olika sätt att äta på är alltid jobbigt och drabbar ALLA tror jag... Själv har jag alltid kört tallriksmodellen o fått försvara den från de som äter LCHF, 5:2, m m.
Alla måste nog inse att vi är olika och har olika kroppar och var o en måste hitta det som passar just sig!

Grattis till -12 kg, det är ju jättebra!!

Svar: :-)
Tackan

2015-03-06 @ 18:19:38
URL: http://minoandligaviktresa.wordpress.com
Postat av: Mamma

Men vi har bra hjärtmottning på VIN så finns det något fel hittar de det och hjälper dig. Tycker de är super

Svar: Mamma? Inte min va?
Tackan

2015-03-06 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0