0,1 kg

Jag skyller på mandelgröten, det var där jag tror det började. Sötsuget, ätsuget!! Hela denna v har varit jobbig, jag har inte kännt mig nöjd, jag har ätit choklad 5/7 dagar och överätit fröknäcke. 


I fredags blev det tacopaj med lchf skal såklart, dock tror jag inte mandelmjölet är bra för just mig.

Har även gjort två olika kycklinggratänger med rättika i ena i frysen och den andra var lördagsmat. Gott blev det. 

Jag har trots svackan och överätning hållit mig till lchf. Det är jag nöjd med!

Men vilken kamp!!! Smågodis och chips är det som lockat mest. Så jag nästan gråtit som en tjurig femåring liksom. 

Nu är det ny vecka och jag kämpar vidare. Ingen choklad och inga knäcke denna vecka är målet. Samt dricka bra med vatten. 

Vi börjar veckan med äggröra och febriga barn!!

Vikten!! 112,2 svajig vecka. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0