Livet

Vikten går ok jag rasar inte vare sig upp eller ner utan pendlar lite var och varannan dag. Har kört äggfasta en gång till, 4 dagar, segare denna gång men funkar ändå bra. 
Nu är mensen på g och det känns i både kropp och själ vilket också visar sig på vågen.

2 siffrigt till midsommar känns inte realistiskt men vem vet? 27/7 är det 5 mån med lchf och då kanske 😃

Idag är det dock riktigt kämpigt 😡😖😤😞😳
Hela kroppen är i uppror, åt fel igår och tänkte börja äggfasta idag men det går inte. Är ur fas ur balans.
Tror jag är stressad i kombi med mens på ingång.
Vi ska hålla dop här hemma 4/7 och jag har inte förberett ngt?!?

Nu på torsdag har jag också min läkartid för spiral. Ångest!! Jag tror faktiskt inte jag kommer kunna sätta in en. Får rysningar när jag tänker på att ngt ska vara där inne. Nej det litar åt att jag gör ett nytt försök med piller fram tills ngn av oss steriliserar sig. 
Tänker ändå att jag ska ha kvar tiden och gå dit för att prata sterilisering samt få recept. Känns dock pressande och stressande att bara gå dit och liksom ha ändrat mig. Jag har ju fått info som om jag ska va förberedd för op och om jag då bara nej jag vill bara prata?? 
Ska jag ringa innan och säga det? Eller tar de bort min tid då?

Amning 
Ja lillebror Ludde har slutat amma även på natten, 2 v sen blev det i torsdags . Brösten läcker lite lite fortfarande men det börjar kännas mjukt. De blev nämligen alldeles hårda och knöggliga knutor och knölar när jag slutade , stod och grät i duschen.
Han sover sååååå mycket bättre nu vilket är skönt. Det ger hopp om framtiden 😀
Han tar nu flaska och får ersättning när han somnar och en gång på natten. 

Pysslar i trädgården så mycket jag hinner men det blir inte så mycket😞 vi kämpar på med veden nu är snart hälften kluvet och staplat, tar så mycket tid och kraft. 
Sen när veden är klar ska huset målas. 






Lammet  och tussen badar! 


 I morgon ska jag och lammet shoppa, Ludde får hänga med men tussen ska vara hos mormor. Kläder till henne och mig, lite pyssel osv men det är hennes dag så hon får bestämma.

Tisdag blir det badhuset för mig baggen och lammet. Vi tre har aldrig varit förut så det ska bli kul 😃

Ludde är vild och snabb... Vi bygger staket och skydd bäst vi kan 😂
Kompostgaller!!




Min fot och jag som stängt in oss i tvättstugan för att andas lite .

Kommentarer
Postat av: tesslundin

vilken otroligt söt liten igelkott! Har du gjutit den själv?

Svar: Japp 😃
Tackan

2015-06-14 @ 20:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0