Vuxen

Igår!!! 

Baggens första kommentar när vi svänger ut från barnvakten, oj va snabbt han somnade?!? Ehhh han är inte här han är ju hos barnvakten😂😂😂inte så vana vid tystnad.

Vi åkte till city i grannstaden, strosade i långsamt tempo genom varuhusen och tog en långfika. Alltså på riktigt kommer jag inte ihåg när vi satt så sist bara han och jag och bara pratade om ingenting. Så ovant men så skönt. Inga festisar som spilldes ut, inga utbrott, inga bajsblöjor osv osv 
Sen strosade vi vidare, kände inte igen oss då mycket var ombyggt kände oss lite överväldigade av alla människor 😳 riktiga bonnläppar är vi 😃. 

Detta måste vi göra igen snart, känns viktigt för vårt liv och vår överlevnad. Ekorrhjulet bara snurrar och den ena dagens kaos avlöser den andra. Vi måste stanna upp och bara vara vi, ge oss tillfälle och möjlighet att va bara han och jag. Mitt livs kärlek min livskamrat min Bagge.🐑

Det gick så bra att lämna ungarna och vet ni jag saknade dem inte en sekund, blev såklart glad att se dem sen men kunde helt släppa dem när vi lämnade . Väldigt skönt!

Vi shoppade lite också, ett par vantar i galon till Ludde, nässpray och en grej till ytterbelysningen som pajat . Sen köpte vi också den omtalade boken!!!


Igår så fick 🐑 läsa hela och sen somnade hon, vi hoppas sidantalet ska minskas vartefter 😃.

Ludde slog rekord i sovning i natt, sov i ett streck från 18:20-04:00!! Tussen va lite orolig och drömde/ grät men annars bra natt. Ludde fick välling vid 4 och jag försökte söva om men vid 04: 40 gick vi ner efter lite halvslummer.

Maten igår lämnar vi därhän 😱. Har ett sånt ätbehov, liksom inte sugen på ngt speciellt utan bara på att äta! 

Idag kommer en kompis till Lammet det blir bra. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eftersom allt gick så bra o framför allt att det uppskattades av hela fårfamiljen så gör barnvakten gärna om det! Klart hon o hennes barnvakts-medhjälpare var ganska trötta efter dessa intensiva timmar så var det riktigt roligt!! Puss på er!! ❤️

Svar: 💜💕💜💕💜👏👏👏😱
Tackan

2015-07-28 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0