Svårigheter

Alltså först i fredags kommer mamma på middag och vi hade gjort tacos efter lchfs alla regler med med bröd och chips till barn och mamma . Mamma har med sig en gigantisk hembakad chokladkaka/tårta!!! Definitivt inte lchf, kände faktiskt att jag blev lite sur och hennes " nej men just det det kan ju inte du äta!!!" 👎👎👎👎👎

I snart 6 mån har jag valt bort mjöl, potatis osv ändå fyågas det men potatis kan du väl äta lite??? Blir förbannad.

Igår kom efterlängtade gäster långt ifrån för ett par dagars umgänge. Umgänge som innebär mycket ära, fika och svulla!! Jag hade helt liksom glömt detta med att planera maten, jag borde haft ost och ölkorv hemma i mängder😱

De hade 4 påsar chips med sig.. Jag är slav på chips och en gigantisk påse godis !!!! Alltså nästan så jag gråter lite nu när jag skriver, det är så tragiskt vilken sockerslav jag är. Jag lät bli skiten länge länge men sen skulle jag in och värma välling och då stod skålen där!!!

Bara en ni vet!!!! Men det blev inte katastrof kanske tre nävar chips och tio godisar. 

Men jag brast. Fan . Idag skall lchf alternativ inhandlas och inte ett endaste chips ska in i min mun. 

Idag ? 

I morgon ska vi äntligen till Kolmårdens djurpark. Lammet vill helst gosa med lejonen. Jag vill överleva dagen utan större utbrott 😊

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar't!!! Synd när inte omgivningen och de närmsta kan tänka till och stötta bättre. Bra om du får bättre alternativ inhandlade idag. Lycka till, du har klarat det förr och gör det igen! //Anna

Svar: Tack 💜💜
Tackan

2015-07-12 @ 06:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0