Sömn

Alltså jag avundas såå de som har barn som liksom lägger sig/läggs på kvällen och sen sover till morgonen. Alla våra är riktiga sömnkrånglare. Nu har Ludde börjat äta lite gröt vilket är bra då jag tror han behöver lite mer än tuttarna ger men och ett stort MEN, då ska lilla magen också ställa om sig till detta. Så sin vana trogen vaknar han ju kl 04.00 men nu för att festa till det lite extra så knorrar och bökar han runt från ca kl 23, han vaknar hela tiden alltså flera gånger i timmen, om han får sova i famnen går det lite bättre. Detta leder till att jag sover sittande delar av natten.
Tussen vaknar till och skriker ibland, inte lika ofta nu som förut men jobbigt när det sker. Lammet sover också oroligt och vaknar flera gånger på natten.
 
Jag undrar ibland hur länge jag ska orka, men på något konstigt sätt går dagarna och ja snart är han fem månader och snart får jag sova...kanske om fem år eller så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0