Promenad

I en timma gick vi jag och Tussen, isande kallt blåste det men solen lyste. Hon ville gå nästan hela tiden men det gjorde inte så mycket. Några rejäla uppförsbackar gav puls och värme. Jag är väldigt otränad!!! Men då kan det ju bara bli bättre. 



Maten har gått bra idag tycker jag, hade russin i mellanmålet och det är ju lite gränsfall på det tycker jag men nu blev det så. 

Tre Kaffe med mjölk (1dl mjölk) 
Äggröra, 2 grova mackor smör ost
Apelsin, morot
Kesella med apelsin och russin 
Makaroner korv
Ris broccoli torsk

Tackat nej/ låtit bli inget har frestat idag 


I morgon vägning som ska bli spännande, blir grymt besviken om jag inte gått ner ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0