Morgon

Trots total utmattning gav vi oss igår iväg på en utflykt till terrariet i Kolmården. Tänkte att barnen skulle tycka det var roligt.
Tjejerna bråkade hela vägen dit och väl där var det roligaste en spegel, knapparna med frågor och att äta korv. Men de somna i alla fall på hemvägen. 
Lammet är så trotsig, det går i vågor men igår em var det i topp. Framåt kvällen brast jag rejält och blev en eldsprutande tiger!!!! Vi myste sen när jag läste för henne och jag bad om ursäkt men försökte förklara att man måste lyssna. 



Ludde har ett par nätter nu vaknat vid 3 och vill inte somna om, det är så sjukt knäckande. Men inatt somnade han om och jag fick "sova" till halv fem, stor skillnad :-)

I morgon börjar Baggen jobba efter lite längre ledighet, känns sådär. Ändå skönt att vara två vuxna hemma. 

Idag har jag tänkt mig en promenad!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0