Fett

Igår såg menyn ut på detta sett, startade med , Gröt med mjölk , hade då inte beslutat att köra från igår. 

2 stekta ägg, ca 100gram stekt halloumi ,coleslaw på rödkål kesella och majonäs i tomat. 

Strimlad skinka, sås på grädde och ost, kokt blomkål

Känner mig sååå taggad. Jag vet det har inte ens gått en dag men jag tror på det här. 

Senap hur gör man? Vad tar man i stället? 

Ska försöka se biggest loser på datorn idag. Dagens första utmaning blev första koppen kaffe som intogs med en skvätt grädde istället för 2 suketter och mjölk!!! Alltså jag vänjer mig nog men det är gott med socker äkta som falskt.

Varför lchf? Har aldrig provat denna diet/livsstil konstigt nog. Och skulle jag någon gång i framtiden ta beslutet att operera mig då vill jag känna att jag faktiskt provat allt annat först. 

Korvar? 

Lunchen 


Kommentarer
Postat av: M

Jag tror hårt på LCHF. Körde det 2009 till 100% och tappade 13 kg på 4-5 månader. Däremot blir det en motsatt effekt om man börjar att fuska och smyga in kolhydrater igen. Såklart då med viktuppgång igen. Men du kommer aldrig att vara hungrig. Matintaget sjunker ju längre tid du kör. Har provat massa brödrecept men besvikelsen är alltid där. Skippa brödtanken och kör ägg istället. Lycka till!

Svar: Tack för din kommentar. Tror också jag måste lära mig tänka bort bröder helt
Fårfrun

2015-01-28 @ 09:34:14
URL: http://metasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0