Bil



Igår köpte vi en bil, så skönt. Alltså både jag och Baggen typ hatar bilar, ser dem enbart som transportmedel. Det är för oss fyllt av ångest och svett att tvingad köpa en ny bil, inget nöje alltså. Men jösses en lördag i stans bilbutiker!!! Det bjöds på korvar, hamburgare dricka, godis, kakor, bullar osv osv och va folk ... Som en karavan från butik til butik. Tydligen ett lördagsnöje för många?!
Av ren trötthet höll vi på att köpa en för 80.000 men sansade oss och tog den för 29.000. Nu hoppas vi att den rullar många år, vad det blev. En kornblå polo 07.

Suger efter sött är stort på kvällarna men det är någon sorts trötthetssug. Har ätit lite glass fre och lörd känns ok. Onödigt men ok. Jag vet ju någonstans att jag funkar bäst i viktminskning om jag tillåter mig något litet på helgen. Hade fiiiiiina siffror på vågen fredag morgon och hoppas på ett minus i morgon :-)

Igår morse åt Ludde upp sin första tallrik med gröt :-) så skönt , har trugat och provat flera dagar och nu kom han på hur man gör. Nöjd kille och nöjd mamma. Nu ska vi bara få till flaskan också så kan den här mamman få tillbaka sina tuttar. Det ska bli sååå skönt.  När man har stora hängiga tuttar som jag har så blir det väldigt varmt under och att ha bh med skydd i dygnet runt är obekvämt jobbigt och segt. 



Kommentarer
Postat av: Veronica

Skönt att det är gjort då!
Hoppas ni blir nöjda! :D Kör försiktigt nu!

Svar: :-)
Fårfrun

2015-01-18 @ 23:40:18
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0