Ikea

Helt otroligt gott!!!! Är så nöjd med frukosten idag. 
Kesoplättar, vispad grädde och bär. Mums tyckte alla i familjen. 


En positiv sak med lchf valet är att det är positivt även för barnen. Mycket onödigt socker har de ätit tidigare. Ngt i bilen, muta i affären osv osv. Igår glömde de faktiskt bort lördagsgodiset!!! Tänker inte vara superstrikt mot dem utan mer att våra val även blir deras :-) känns bra. 



Lunch en wienerkorv på Ikea utan bröd. Alltså barnen fick varsin liten mjukglass, det rann och kladdade och i vanliga fall hade jag hjälpt till att slicka bort "rinn" men inte idag :-)

Tog kaffe med grädde och några bär till mellis . Moussaka till middag, båda barna åt i alla fall köttfärsen :-)

Det är en sak jag upptäckt, att jag ätit mycket av barnens rester ... Liksom en halv macka där lite makaroner  osv osv

I morgon ska det bli spännande att väga sig. 

I övrigt har helgen varit en bergochdalbana av känslor. Både jag och Baggen är utmattade och Lammet har liksom så mycket känslor att hon exploderar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0