Bodystore

Klickade hem lite saker som jag fått tips om är bra. Tog en påse mjöl för 199kr???? Jag törs inte baka ngt på länge tror jag även om det är lchf men nu finns det ju snart hemma. 


Fick sms att paketet kommit så jag ska hämta det idag. 


Igår pysslade vi( läs mest jag) inför kommande barnkalas. Toapapperskronor som jag tänkte som bordsplacering och att de kan ta på dem. Bara gummiband kvar. 


Ett fiskdammslakan som jag gissar blir välanvänt under kommande år. Ett lakan, trasiga jeans, lim och glitter. 

Kommentarer
Postat av: alexandra

önskar jag var lika pysslig som dig:)

Svar: Älskar att pyssla, har så många idéer men sällan jag hinner
Fårfrun

2015-02-06 @ 13:20:19
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0