Ägg

Frukost  äggröra med keso, bacon, tomat

Lunch falukorv, stekt ägg majonäs, coleslaw 

Middag LCHFmoussaka 

En liten bit brie 

Jag vaknade vrålhungrig, det var länge sedan. Idag blev det falukorv och det är enligt endel som jag förstår det inget bra. Men jag har bestämt att för mig i mitt liv så ingår falukorv en gång i veckan då det är en sak de äter bra av. 

Har burit in veckans ved och gått promenad med dubbelvagn i tjock snö, 40 min tog det. Jag gick till "grannarna" och köpte ägg. De hade dubbelgulor idag, perfekt tänkte jag. 
Ha ha tänk när jag stod och slängde ägg efter ägg för jag trodde ngt var fel när jag första gången stötte på dubbla gulor. 



Sen på eftermiddag var vi ut igen och skottade uppfarten, puh!

Fick ett riktigt intensivt psykbryt på ungarna i morse, svor och levde som värsta PMS tanten.Skyller på att sockret försvinner ur kroppen. Baggen tog dem och jag stormade ini tvättstugan och la mig på löpbandet en stund. Ha ha nästa gång kanske jag sätter på det i stället!

Kanske är mensen också påväg tillbaka? Ammar fortfarande men känner att det är på sluttampen . Han äter två portioner gröt varje dag och till veckan ska vi ge oss på mat. 

På tisdag ska jag köpa kokosfett !!!! Tips på märke osv mottages tacksamt . Och vart? Hälsokost?

I morgon står BVC med vaccin, handla Willys och matlagning på schemat. 
Och vägning!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0